A partir de l’1 de novembre del 2022, la DGT deixarà d’enviar notificacions en paper a les Persones Jurídiques. A partir de llavors es notificarà exclusivament de manera electrònica a través de la Direcció Electrònica Vial (DEV).
Per a donar d’alta al DEV serà necessari utilitzar un certificat digital en vigor i facilitar un correu electrònic i un telèfon mòbil on rebre els avisos de les notificacions pendents. En cas de no donar-se d’alta, s’assignarà d’ofici una direcció electrònica vial, on es realitzaran les notificacions pertinents. Recorda que, si no es comunica a la DGT un correu electrònic o telèfon mòbil per a aquesta finalitat, no es rebran els avisos de la posada a disposició de les notificacions de multes de trànsit.
Serà necessari disposar d’un certificat digital en vigor i que faciliti almenys un correu electrònic i un telèfon mòbil de manera que pugui rebre els avisos de les notificacions pendents:
Per a més informació pots consultar aquest enllaç: https://sede.dgt.gob.es/es/otros-tramites/direccion-electronica-vial/
LA DGT està enviant mails avisant d’aquest tema. T’enviem un exemple de correu electrònic:
|